• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
تودیع و معارفه دبیر کل جدید

مراسم تودیع و معارفه دبیرکل انجمن صنفی حمل و نقل بین المللی ایران

  • کد خبر : 3315
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
مراسم تودیع و معارفه دبیرکل انجمن صنفی حمل و نقل بین المللی ایران
به گزارش روابط عمومی انجمن ، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه دبیر کل جدید انجمن صنفی شرکتهای حمل ونقل بین المللی ایران با حضور اعضای هیئت مدیره ، چند تن  از پیکسوتان صنف و مسئولان دولتی در سالن اجتماعات انجمن برگزار شد.


 در ابتدای نشست محمد نیک پی رئیس هیئت مدیره ضمن ابراز قدردانی از زحمات قربان جعفرزادگان دبیر اسبق انجمن اظهار داشت: با توجه به سابقه درخشان آقای بهنام فرامرزیان در اداره امور کارنه تیر اتاق بازرگانی ، بخش خصوصی و صنف حمل ونقل بین المللی همیشه از همراهی ایشان بهره مند شده است. امیدوارم با  انتصاب ایشان بتوانیم بسیاری از کرسی های  بین المللی را پس بگیریم چون هم اکنون با مشکلات بسیاری روبه رو هستیم.


وی در ادامه عنوان کرد:  آقای فرامرزیان را می توانیم به عنوان دیپلمات حمل ونقل بین المللی معرفی کنیم و از تجربیات ایشان در جهت رفع مشکلات بهره مند گردیم.  لازم به ذکر است که  زحمات آقای جعفرزادگان به راحتی قابل تقدیر نیست و همانطور که استحضار دارید هیئت مدیره جدید در شرایطی کار خود را آغاز کرد که علاوه بر مشکلات داخلی با بسیاری از مشکلات بیرونی از جمله موضوع ویزا رو به رو شد که قبلا به این شکل نبود. عدم همکاری سفارت خانه های مختلف از جمله این مسائل است و ایشان در تمام این مدت  تمام تلاششان را برای بهبود شرایط به کار بستند.

در ادامه نشست میرمحمدعلی مدیرعامل شرکت ایران ترابر و از پیشکسوتان صنف ضمن تشکر از زحمات دبیر اسبق و خوشامدگویی به دبیر منصوب شده اظهار کرد: آنچه که ما نیاز داریم همبستگی بین اعضاء است متاسفانه در سالهای اخیر به علت اختلافات درونی بسیار لطمه خوردیم ما باید با یکدیگر متحد باشیم تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم .

مسعود عطری مدیرعامل شرکت دریابار ضمن ابزار خرسندی از انتصاب آقای فرامرزیان تصریح کرد: اطمینان دارم که راه روشن تری  پیش روی صنف است.

رضا نفیسی مدیر مرکز تدوین مقررات ، ایمنی حمل ونقل، پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد :                       

انتصاب آقای فرامرزیان را به فال نیک میگیریم و از انجمن ایران انتظار داریم به عنوان یک پیشکسوت  از پتانسیل های موجود برای رفع مشکلات بهره ببرد و ما در شورای ترابری مایل هستیم که تظرات بخش خصوصی را در جهت سهولت امور حمل و نقل بین المللی دریافت کنیم .


همچنین ابراهیم زاده معاون دفتر نظارت بر ترانزیت گمرک ضمن ابزار رضایت از  همکاری خود با دبیر اسبق اظهار داشت : از آقای جعفرزادگان تشکر ویژه دارم ایشان مرد اخلاق هستند وطی این مدت ایشان تعامل بسیار خوبی با گمرک داشته اند . سازمان های دولتی یکسری ملاحظاتی دارند و ما نیاز داریم که کمک کننده ای در این زمینه داشته باشیم تا روز به روز  شاهد بهتر شدن شرایط حمل و نقل بین المللی در کشور باشیم.

وهاب جبرائیلی رئیس اداره ترانریت سازمان راهداری استان تهران بیان کرد: آقای جعفرزادگان تعامل بسیار خوبی با ما داشتند و امیدواریم این تعامل همچنان ادامه دار باشد. اما برخی از بخشنامه ها با تاخیر به دست ما می رسد و همچنین در مورد سامانه شهباز مشکلات اساسی داریم و امیدواریم که شرکتها اطلاعات را در سامانه سریع تر ثبت کنند.

البته رئیس هیئت مدیره پیرو صحبتهای ایشان به این موضوع اشاره کردند که سامانه شهباز در بیشتر مواقع قطع است و ما در بسیاری از اوقات برای ثبت اطلاعات با مشکل روبه رو هستیم . همچنین چرا سازمان راهداری تاکنون صدور پروانه الکترونیکی برای شرکتهای حمل ونقل  فعال نکرده است.

در پایان نشست محمد نیک پی رئیس هیئت مدیره انجمن از زحمات قربان جعفرزادگان دبیر اسبق انجمن قدردانی به عمل آوردند.

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=3315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.