• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
6

تقدیر سازمان جهانی فیاتا از یاسمین کسایی (شرکت آرین پیک پارس) در رقابت های فنی حرفه ای فورواردری  ۲۰۲۴

  • کد خبر : 3659
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
تقدیر سازمان جهانی فیاتا از  یاسمین کسایی (شرکت آرین پیک پارس) در رقابت های فنی حرفه ای فورواردری  ۲۰۲۴
به گزارش روابط عمومی انجمن ایران، اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی شرکتهای حمل ونقل بین المللی ایران مورخ 15 مردادماه، طی مراسمی از یاسمین کسایی که در رقابت های جهانی سازمان فیاتا موفق به اخذ لوح تقدیر شد را مورد تشویق و قدردانی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی انجمن ایران، اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی شرکتهای حمل ونقل بین المللی ایران مورخ ۱۵ مردادماه، طی مراسمی از یاسمین کسایی که در رقابت های جهانی سازمان فیاتا موفق به اخذ لوح تقدیر شد را مورد تشویق و قدردانی قرار دادند.

محمد نیک پی رئیس انجمن ایران ،
توانمندی جوانان کشور در عرصه رقابت های جهانی در حوزه حمل ونقل بین المللی را قابل ستایش دانست و اظهار داشت : دستگاههای محترم دولتی و خصوصی مکلف هستند جوانانی که در صنعت حمل ونقل کشور دارای دانش حرفه ای ، نوآوری و افتخارآوری هستند بیش از پیش مورد حمایت قرار داده و از توانمندیهای آنان در توسعه اقتصادی کشور مورد استفاده قرار دهند.
اعضای هیئت مدیره ضمن آرزوی بهترین ها برای خانم کسایی ابراز امیدواری نمودند که در آینده شاهد رسیدن ایشان در مسندهای بالاتر باشند.

در ادامه به مصاحبه ویژه با یاسمین کسایی می پردازیم.

  • لطفا خودتان را معرفی کنید :

 یاسمین کسایی هستم ۲۶ ساله. رشته تحصیلی من میکرو بیولوژی بود که علاقه ای به این رشته نداشتم . بعد از انصرافم ، در حال حاضر در رشته مدیریت کسب و کار  مشغول به تحصیل هستم  و  تصمیم دارم برای مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت زنجیره تامین ادامه تحصیل دهم زیرا علاقه مندم حمل ونقل را از زوایای دیگری هم بررسی و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنم.

  • از چه زمانی فعالیت خود را در صنعت حمل و نقل بین المللی آغاز کردید؟

حدود ۷ سال است که در این حرفه مشغول به کار هستم. پدر بزرگ و پدرم در صنف حمل ونقل بین المللی سالیان متمادی فعال بودند و من همیشه از کودکی با این موضوع در تعامل بودم تا اینکه از ۱۹ سالگی در شرکت پدرم(آرین پیک پارس)  مشغول به کار شدم . به مرور علاقه ام به این حرفه بیشتر شد تا جایی که از  چالش و استرس های این شغل نیز لذت می بردم. این حرفه موجب شد که  مهارتهای زیادی در من تقویت شود، مثل مدیریت بحران ، چون در این حوزه با اهمیت موضوع بحران بیشتر روبه رو هستیم  و می بایست  سعی کنیم در شرایط خاص و با در نظر گرفتن تمام جوانب، درست ترین تصمیم را بگیریم .

  • هدف شما از شرکت در مسابقه  Young Logistics Professionals Award2024   چه بود؟

این مسابقه از طرف سازمان جهانی فیاتا وTT CLUB  برگزار میگردد. من برای این مسابقه یک مقاله به زبان انگلیسی که شامل دو کیس یکی در مورد  واردات به ایران و دیگری صادرات از ایران بود، ارسال کردم. دراین مقاله به طور کلی پروسه حمل کالا شامل چگونگی انتخاب رویه حمل ، بررسی مدارک لازم ، پروسه های گمرکی در مبادی ورودی و مقصد تخلیه مورد بررسی قرار گرفته است. هدفم از شرکت در رقابت این بود از آنجایی که علاقه بسیاری به صنعت حمل ونقل بین المللی داشتم ، همیشه سعیم بر این است که  در این حوزه دانشم را به روز کنم . با توجه به اینکه مدیر اجرایی شرکت هستم ، سعی میکنم در زمینه کسب و کار هم مهارتهای خود را افزایش داده تا بتوانم شرایط بهتری را برای همکارانم در محیط کار فراهم کنم . همچنین در وبینارهای تخصصی که  ICC  یا فیاتا برگزار خواهد کرد شرکت می‌کنم .آخرین مقاله‌های TT CLUB  که مقاله های بسیار مهمی در خصوص خسارت های کالا در پروسه حمل ونقل ، لجستیک و مدیریت ریسک هست را همیشه دنبال می کنم .در این رقابت تجربه های زیاد و جدیدی را  کسب کردم و به دانشم بسیار افزوده شد، چون می بایست  مقاله به طور کاملا حرفه ای ارسال می شد و مهم ترین نکته برای من این بود که از این طریق توانستم بالاخره با فیاتا تعامل بهتری برقرار کنم و برای مقاله های آتی نیز  با آنها همکاری داشته باشم.

در این مسابقه از چهار منطقه دنیا(اروپا، آمریکا، خاورمیانه آفریقا،آسیا) حضور داشتند که تنها یک نفر انتخاب می شود. جدا از نتیجه این رقابت، تجربه ای که در این مسابقه به دست آوردم برای من بسیار ارزشمند است .

  • چه پیشنهادی برای همسالان خود که در این حوزه فعالیت دارند و در ابتدای راه هستند،  دارید؟

 پیشنهادم به آنها این است، صرف نظر از اینکه این شغل بسیار پرسود است اما مهمتر از آن به روز بودن و به دنبال دانش این حرفه بودن بسیار با اهمیت است .

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=3659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خانم کسائی عزیز شما باعث افتخار همه ی ما هستید ، نمونه ی یک خانم قدرتمند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.