• امروز : شنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 14 September - 2024
5
وزیر راه و شهرسازی

پیام تبریک رئیس هیئت مدیره انجمن حمل و نقل بین المللی ایران به وزیر راه و شهرسازی

  • کد خبر : 3896
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
پیام تبریک رئیس هیئت مدیره انجمن حمل و نقل بین المللی ایران به وزیر راه و شهرسازی
محمد نیک پی ، رئیس هیئت مدیره انجمن حمل و نقل بین المللی ایران ، انتصاب فرزانه صادق مالواجرد را به سمت وزیر راه و شهرسازی تبریک گفت.

سرکار خانم دکتر فرزانه صادق مالواجرد
وزیر محترم راه و شهرسازی
با سلام

رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی گواه انتخاب اصلح به سرکارعالی به عنوان وزیر راه و شهرسازی دوره چهاردهم دولت به حساب می آید و به نیابت از انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل بین المللی ایران این مهم را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماید.
با توجه به تسلط و سابقه سرکارعالی در راه و شهرسازی این امید را در دل فعالان حوزه حمل و نقل کشور ایجاد می کند ، تا اهتمام اصلی وزارتخانه در این دوره به تقویت زیرساخت های توسعه ترانزیت و رفع موانع رشد آن اختصاص یابد.
عدم سهولت در صدور روادید رانندگان ، مشکلات تعلیق در بیمه سبز ، بهینه سازی ناوگان ، عدم حمایت های اعتباری و مالی از شرکت های حمل و نقل بین المللی و عدم الحاق به برخی کنوانسیون های مهم و ضروری تنها بخشی از مشکلات و معضلاتی است که امروز حمل و نقل بین المللی جاده ای کشور با آن روبرو است و باعث شرایطی گردیده که دست یافتن به اهداف برنامه توسعه هفتم را دچار چالش می سازد.
“تشکیل ستاد ملی ترانزیت» و « تغییر ساختار در وزارت راه و شهرسازی» دو مولفه مهم در برنامه تقدیمی سرکارعالی به مجلس شورای اسلامی در حوزه راه است و می توان امیدوار بود که بسط و توسعه ترانزیت و تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است در دوره وزارت سرکارعالی به جایگاه حقیقی خود نزدیکتر شود.
از سوی دیگر با عنایت به نقش این انجمن به عنوان قدیمی ترین انجمن تخصصی حمل و نقل بین المللی جاده ای کشور در راهبردها و برنامه های تقدیمی سرکارعالی به مجلس شورای اسلامی ، انگیزه اینجانب و همکارانم را برای خدمت و تلاش به منظور دستیابی به تدابیر و راهبردهای سرکارعالی در حوزه راه را دو‌چندان نموده است .
امیدواریم در این دوره ، انجمن حمل و نقل بین المللی ایران در ادامه رویکردهای خود در حوزه های گوناگون و شقوق مختلف حمل و نقل بین المللی ، نقش مهم و پر رنگی در تحقق برنامه های سرکارعالی برای ارتقای سهم کشور در ترانزیت ایفا نماید.
توفیق سرکارعالی را در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی را از خداوند قادر متعال خواستارم.

محمد نیک پی
رئیس هیئت مدیره انجمن حمل و نقل بین المللی ایران
۱۴۰۳/۰۶/۰۱

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=3896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.