• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
2
در انجمن ایران برگزار شد؛

نشست هم اندیشی انجمن ایران با مدیرکل دفتر اداره نظارت بر ترانزیت گمرک ج.ا.ایران

  • کد خبر : 3757
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
نشست هم اندیشی انجمن ایران با مدیرکل دفتر اداره نظارت بر ترانزیت گمرک ج.ا.ایران
به گزارش روابط عمومی انجمن ایران، به منظور هم اندیشی در خصوص رفع موانع و مشکلات شرکت های حمل ونقل بین المللی در مباحث ترانزیت، هیئت مدیره انجمن ایران در کنار مسئولین بخش جاده ای و فورواردری نشست مشترکی را با حضور رضا راستی مدیر کل محترم نظارت بر دفتر ترانزیت و معاون ایشان ابراهیمی زاده روز دوشنبه مورخ 23 مردادماه در محل این انجمن برگزار کرد.

مسائل ناشی از تاخیر در صدور قبض انبار  در برخی از گمرکات اجرایی ، کندی فرآیندهای آزمایشگاهی در بندرعباس ،  سلیقه ای عمل کردن برخی از گمرکات در خصوص ثبت سفارش ، توقف های ایستگاهی در برخی از مرزها به دلیل  مشکلات سیستمی ، مشکلات مرزی، اهمیت رفع اظهار مجدد توسط نماینده در سامانه EPL در خصوص بارهایی که تحت رویه کارنه تیر وارد و از کد پیش اظهاریه الکترونیکی تیر TIREPD برخوردار می باشندو سایر مباحث قابل تامل مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

رضا راستی مدیر کل نظارت بر دفتر ترانزیت ضمن اشاره به کارنامه قابل قبول اداره نظارت در دوران صدرات خود  اظهار داشت: دفتر ترانزیت نهایت تلاش خود را در جهت همکاری با شرکت های حمل و نقل بین المللی جاده ای در خصوص روان سازی و تسهیلات در رویه ترانزیت را به عمل آورده است.

ایشان در خصوص مشکلات رویه های صادرات و واردات نیز قول مساعد دادند که با همکاری مدیران واحدهای مربوطه به مشکلات شرکت ها رسیدگی شود.

همچنین وی در ارتباط با مشکل هانگار کامیونهای ایرانی در ترکیه و آذربایجان آمادگی خود را جهت حضور در جلسه مرزی با طرف ترک اعلام داشت .

در پایان نشست توافق گردید، جلسات دوره ای به منظور همکاریهای دو جانبه و رفع مشکلات اجرایی بین انجمن ایران و دفتر نظارت بر ترانزیت گمرک ج.ا. ایران برگزار گردد.

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=3757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.