• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
19

سازمان توسعه و تجارت ، در پی تقویت جایگاه فورواردرها در تجارت خارجی

  • کد خبر : 1981
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
سازمان توسعه و تجارت ، در پی تقویت جایگاه فورواردرها در تجارت خارجی
روزگذشته با حضور کارشناسان سازمان توسعه و تجارت و اعضای کمیسیون فورواردری ، راهکارهای تقویت جایگاه فورواردرها در تجارت خارجی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن ،مهندس سیدزاده صبح روزگذشته با حضور در محل انجمن،  در نشستی مشترک با اعضای کمیسیون فورواردری با تاکید بر اهمیت جایگاه فورواردرها افزود: لازم است ابتدا انجمن ایران و کمیسیون فورواردری ، شرکت های عضو انجمن را حیث نوع فعالیت تفکیک نماید.

سیدزاده  با ابراز امیدواری نسبت به ورود بحث « جایگاه فورواردرها در چرخه تجارت خارجی » به برنامه های سازمان برای حمایت از این شرکت ها اشاره کرد وخاطرنشان ساخت : سازمان در پی ایجاد فرهنگ‌سازی جدیدی است تا بازرگانان و تجار برای پیشبرد امور تجاری خود در عرصه تجارت خارجی از خدمات فورواردرها استفاده نمایند تا با توجه به وجود زبان مشترک با سایر عوامل دخیل در یک پروسه بین المللی  ، نظیر کریرها از مشکلات احتمالی ، در آینده جلوگیری شود .

وی با اشاره به حمایت سازمان از  «جایگاه فورواردها در چرخه تجارت خارجی » یادآور شد: قرار است در آینده، سازمان برای افزایش سهم این شرکت ها در این چرخه ، بسته های حمایتی را در نظر بگیرد که لازم است ، انجمن ایران به عنوان یک مرجع تخصصی ، ما را در این زمینه همراهی و یاری نماید. 

این کارشناس مسئول ادامه داد : در حوزه حمل و نقل بین المللی و بحث فورواردری  ، اهدافی تعریف و برای تحقق این اهداف ، نیازمند شاخص‌هایی هستیم که انجمن ایران می تواند در تعیین آنها نقش بسزایی را داشته باشد.

در این نشست ، نادر تیموری ، یاشا عدالت به عنوان نواب رییس کمیسیون ، و شهریار حبابی ، سیاوش تیموری ، افشین بهرامی  و سید مهدی میرحسینی از اعضای کمیسیون حضور داشتند ، و هر یک طی سخنانی به مشکلات و معضلات پیش روی شرکت های فوروادر  و تعیین شاخص ، برای آنها پرداختند.

در پایان مقرر شد این نشست ها برای تعیین معیار و شاخص های فورواردر ها در کمیسیون فورواردری ادامه یابد.

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=1981

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.