• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
14

 برگزاری جلسه رسیدگی به مشکلات و هزینه‌های کامیون‌های آذربایجان و ایران 

  • کد خبر : 1422
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۴۸
 برگزاری جلسه رسیدگی به مشکلات و هزینه‌های کامیون‌های آذربایجان و ایران 
به گزارش روابط عمومي انجمن صنفي شرکتهاي حمل و نقل بين المللي ايران جلسه بخش جاده‌اي براي رسيدگي به مشکلات و هزينه‌هاي کاميون‌هاي آذربايجان و ايران مورخ 20 /12 /1396 درسالن اجتماعات انجمن صنفي شرکتهاي حمل ونقل بين المللي ايران تشکيل گرديد .

 

در اين جلسه فعالين مسيرآذربايجان به بيان مشکلات مربوط به حمل کالاي خطرناک و آتش‌زاپرداختند. حسب اعلام برخي ازاعضاء ، کاميون‌هاي آذري در صورت حمل کالاي خطرناک بايد بين ۸۵ تا۳۲۰ دلار براساس نوع کالا هزينه پرداخت کنند. در صورتي که حمل کالاي خطرناک توسط کاميون ايراني چنين مبلغي را پرداخت نمي‌کند. به عنوان مثال محموله‌اي از آذربايجان براي ورود به ايران ۳۲۰ دلار هزينه پرداخت مي‌نمايد اما همان محموله در آذربايجان شامل چنين هزينه‌اي نمي‌باشد.

فعالان حوزه حمل‌ونقل جاده‌اي در مسير آذربايجان بر اين باور هستند که بايد اين هزينه به صورت يکسان از کاميون‌هاي ايراني و آذري اخذ گردد، چون چنين مواردي موجب آسيبي جدي به صنعت حمل‌ونقل جاده‌اي کشور مي‌باشد. با توجه به مشکلات موجود پيشنهاد گرديد که از سازمان راهداري و حمل ونقل جاده اي در ايران و طرف ذي‌ربط آذري درخواست نماييم تا ليست کالاهايي را که آتش‌زا و خطرناک محسوب مي‌شوند در اختيار انجمن گذاشته تا براساس آن مشخص گردد چه کالاهايي شامل هزينه کالاي خطرناک ‌مي‌گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=1422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.