• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
9
پیام دبیر کل بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

  • کد خبر : 3269
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
به گزارش پایگاه خبری انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران بهنام فرامرزیان دبیر کل انجمن ، در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی یادآور تلاش‌هایی است که همکاران تلاش گر من به منظور تسهیل گردش صحیح، دقیق و شفاف اطلاعات در حوزه صنعت حمل و نقل بین المللی کشور را برعهده دارند. 
بی شک زندگی امروز همه ما بدون حضور رسانه‌ها و آگاهی‌بخشی حاصل از عملکرد آنها ، ناممکن است و بر همین اساس در تمامی سازمان‌های دولتی و غیردولتی، روابط عمومی‌ به‌عنوان عنصری حیاتی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف مدیریتی‌، نقش ویژه و مهمی را در جهت ایجاد ارتباطی دوجانبه و مؤثر با ذینفعان، آگاهی‌بخشی به مخاطبان و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفا می‌کند.
به همین دلیل است ، که حمید نطقی ، پدر علم روابط عمومی ایران ، در جمله ای کوتاه و ساده ، اما پر مفهوم میگوید «روابط عمومی یک شغل اداری نیست ، یک شوق اداری است»
این تعریف نشان میدهد ، که با وجود دغدغه های فراوان شغلی ، مسئولیت های بالا و‌وظایف متعدد، روابط عمومی جایگاهی آمیخته با تخصص ، پویایی و عشق است.

اینجانب هم ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی ، این روز را به تمامی همکاران کوشا و ساعی خود در روابط‌عمومی‌ های صنعت حمل و نقل بین المللی کشور تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان ‏مسئلت می نمایم.

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=3269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جناب دکتر مهدی میر حسینی عزیز
    حرفه روابط عمومی، ششمین شغل پراسترس در جهان شناخته شده است. زیرا مدیران روابط عمومی‌ها افراد متخصص در زمینه کنترل آسیب‌ها هستند و بنابراین نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا هستند.روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به شما تبریک عرض کرده و از خداوند منان آرزوی سلامتی و طول عمر برای شما دارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.