• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7
کوئیک تی

کوئیک تی، بستر توسعه روابط حمل ونقل ایران وقرقیزستان

  • کد خبر : 3254
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
کوئیک تی، بستر توسعه روابط حمل ونقل ایران وقرقیزستان
مدیرعامل شرکت توتال ان ای وی از معرفی پلتفرم هوشمند مدیریت جامع حمل و نقل بین المللی، کوئیک تی، به سفیر قرقیزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی به نقل از ترابرنیوز، جلسه معارفه تجاری با حضور محمد محمدپور، مدیرعامل شرکت توتال ناو ؛ حسین ستوده، مدیر بازرگانی شرکت و تورداقون صدیق اف سفیر قرقیزستان، در پاویون اختصاصی سفارت قرقیزستان در مرکز نمایشگاه بین المللی قشم ، تشکیل شد.

محمد محمدپور ضمن مثبت شمردن نتایج این جلسه، گفت: هدف از این جلسه معرفی پلتفرم هوشمند مدیریت جامع حمل و نقل بین المللی کوئیک تی به سفیر قرقیزستان، در راستای کشف فرصتهای همکاری تجاری بین شرکت توتال ناو و سازمان ها و شرکت های کشور قرقیزستان بود.

مدیرعامل شرکت توتال ناو ، با اشاره به رونمایی از کوئیک تی، جدیدترین دستاورد شرکت با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: پلتفرم هوشمند مدیریت حمل و نقل بین‌المللی کوئیک تی یک نرم‌افزار جامع است که به سازمان‌ها برای جمع‌آوری، تجزیه، تحلیل و اتوماسیون وظایف مختلف در سراسر بخش‌های عملیاتی کمک می‌کند. این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و سایر فن‌آوری‌های پیشرفته به طور قابل توجهی کارایی، بهره وری و تصمیم‌گیری را در سازمان ارتقاء می‌دهد.

در این جلسه در خصوص تاریخچه، ویژگی ها و چشم انداز کوئیک تی و همچنین تعهد توتال ناو به ارائه بهترین خدمات، به بازار قرقیزستان تاکید شد.

در ادامه جلسه تورداقون صدیق اف سفیر جمهوری قرقیزستان در ایران، در خصوص اقتصاد قرقیزستان، فرصت های موجود برای سرمایه گذاری و تجارت و همچنین بر علاقه کشور خود به توسعه روابط تجاری با ایران تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=3254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.