• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
16
انتخاب رئیس جدید بخش جاده ای

از سرگیری جلسات بخش جاده ای با انتخاب رئیس جدید

  • کد خبر : 2784
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
از سرگیری جلسات بخش جاده ای با انتخاب رئیس جدید
روز گذشته ؛ سیزدهمین جلسه بخش جاده ای با هدف انتخاب رئیس جدید این بخش با حضور محمد عددیان به عنوان رابط هیئت مدیره و تنی چند از اعضاء از سر گرفته شد .


به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران ؛ روز گذشته در حالی سیزدهمین جلسه بخش جاده ای برگزار شد که این بخش به دلیل کناره گیری مجید مطلق رئیس سابق آن ، با وقفه ای نزدیک به دو ماه تشکیل نشده بود .
بر این اساس ، اعضای حاضر در جلسه پس از تبادل نظر در خصوص انتخاب رئیس جدید ، به دلیل عدم تمایل برخی از اعضاء علی رغم پیشنهاد ، برای قبول مسئولیت که عمدتا نشات گرفته از هجمه ها و فضای ملتهب صورت گرفته در هفته های گذشته و همچنین واهمه از فشار برای عدم همکاری پس از قبول مسئولیت ، در حول بخش جاده ای بود ، نهایتا سیاوش تیموری را به عنوان رئیس جدید بخش انتخاب و مهدی دهقان را به عنوان نائب رئیس ابقاء کردند.
گفتنی است ، از دیگر اقدامات صورت گرفته در جلسه دیروز ، گزارش مسئولان ویزا به اعضاء بخش بود که به تشریح آخرین وضعیت دریافت ، نحوه چگونگی نوبت دهی به متقاضیان و سامانه طراحی شده برای آن پرداختند.
در سیزدهمین جلسه بخش جاده علاوه بر حضور رابط هیئت مدیره ، آقایان سیاوش تیموری ، جواد ترکمن ، مهدی دهقان ، حسن تقی پور ، پیمان حسام فر ، محمدرضا شاطر زاده ، قاسم حق نژاد ، شمس الله علیپور ، حامد کبیری و سرکار خانم نسرین آریان حضور داشتند .
روابط عمومی انجمن ضمن تبریک این انتخاب ، برای رئیس جدید و اعضای بخش جاده ای آرزوی موفقیت و توفیق در امور محوله را دارد .

🔴 📸 مشاهده عکسهای بیشتر

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=2784

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.