• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

حضور جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری در نشست هیئت مدیره انجمن ایران

  • کد خبر : 4134
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
حضور جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری در نشست هیئت مدیره انجمن ایران
به گزارش روابط عمومی انجمن ایران، مهندس هدایتی مدیر کل دفتر ترانزیت به همراه حمید محمدی فاز معاون آن دفتر با حضور در نشست هیئت مدیره انجمن ، اعلام داشتند انجمن ایران به عنوان بزرگترین نهاد حمل ونقل بین المللی کشور با بیش از 650 عضو ، نقش تعیین کننده ای در سیاست گذاری های حمل و نقلبین المللی در کشور را به عهده دارد.

به گزارش روابط عمومی انجمن ایران، مهندس هدایتی مدیر کل دفتر ترانزیت به همراه حمید محمدی فاز معاون آن دفتر با حضور در نشست هیئت مدیره انجمن ، اعلام داشتند انجمن ایران به عنوان بزرگترین نهاد حمل ونقل بین المللی کشور با بیش از ۶۵۰ عضو ، نقش تعیین کننده ای در سیاست گذاری های حمل و نقلبین المللی در کشور را به عهده دارد.
ایشان ضمن تقدیر از همکاری و همراهی انجمن در پروژه های ملی و اظهارنظر در تدوین آیین نامه و مقررات اجرایی اذعان داشت : با توجه به وظیفه خطیر انجمن ایران، حضور پررنگ تر اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت حمل ونقل عضو این انجمن در ارائه طرق و همکاریهای بیشتر در جهت رفع موانع ترانزیت در سطح ملی و بین المللی موردانتظار است. همچنین ارائه گزارشات میدانی از مسائل و مقررات ترانزیتی در کلیه سطوح و همچنین نقش پذیری در ستاد ملی ترانزیت و برنامه توسعه اقدامی اجتناب ناپذیر از سوی انجمن ایران تلقی می شود و امید است همانند گذشته در کنار سازمان راهداری اهداف عالیه کشور را دنبال کنند.
محمد نیک پی رئیس هیئت مدیره انجمن ایران ضمن تشکر از حضور آقایان هدایتی و محمدی فاز، بر استمرار این همکاری با سازمان و همچنین ستاد ملی ترانزیت در راستای توسعه سیاست های کلان کشور تاکید ورزیدند و خاطر نشان ساختند هیئت مدیره با برخورداری از تجربیات و دانش روز می تواند انتظارات سازمان را به شکل شایسته و ارزنده فراهم سازد.

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=4134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.