• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

ایستائی ناوگان در پایانه مرزی بازرگان به صفر رسید

  • کد خبر : 3422
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۶
ایستائی ناوگان در پایانه مرزی بازرگان به صفر رسید
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به ایستائی ناوگان در پایانه مرزی بازرگان به صفر، گفت: با اقدامات انجام گرفته در پایانه مرزی بازرگان و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص تردد ناوگان ترانزیتی، صادراتی و وارداتی و بازگشائی درب سوم و چهارم، ایستائی ناوگان در این پایانه مرزی به صفر رسید.

به گزارش روابط عمومی به نقل از ترابر نیوز، ایرج دست نشان ضمن اعلام کاهش مدت زمان ایستائی ناوگان در پایانه مرزی بازرگان، گفت: بر اساس پایش‌های آماری با کاهش مدت زمان ایستائی و افزایش ظرفیت تردد در این مرز، بیش از ۳۲ هزار ناوگان باری و ترانزیتی از پایانه مرزی بازرگان تردد کرده اند.

دست نشان خاطر نشان کرد: با توجه به ساماندهی محوطه داخلی و همچنین بهسازی مسیرهای منتهی به آن طی دو ماهه گذشته از سال جاری بیش از ۲۴۴ هزار مسافر از پایانه مرزی بازرگان تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

وی یادآور شد: افزایش تردد مسافر، ناوگان باری و ترانزیتی پس از ساماندهی، افزایش تعاملات مرزی با کشور مقابل و ارگان های مستقر در مرز باعث رونق این پایانه مرزی از جنبه های مختلف شده است.

دست نشان گفت: محصور کردن پایانه مرزی به شکل مطلوب پایانه مرزی بازرگان، اورهال سیستم روشنائی، ایجاد تابلوهای مسیرنما برای ناوگان باری و ترانزیتی و مسافران و بتن ریزی مسیر ورود به کشور از جمله دیگر اقدامات انجام گرفته در سال جاری است.

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=3422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.