• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
22

احیای بخش هوایی در انجمن حمل و نقل ایران

  • کد خبر : 2401
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۴۶
احیای بخش هوایی در انجمن حمل و نقل ایران
در حاشیه بیست و چهارمین جلسه هیئت مدیره انجمن سراسری حمل ونقل بین المللی ایران احیای بخش هوایی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن، روز گذشته ،هیئت مدیره انجمن حمل و نقل بین المللی ایران میزبان جمعی از فعالان حوزه حمل ونقل هوایی بود، که بر این اساس مقرر شد تا این بخش که پیش از این به دلیل عدم استقبال شرکتهای عضو در فراخوان اعلام شده از سوی انجمن، در کمیسیون فورواردری ادغام شده بود، مجدداً احیا شود.
پدرام امیری عضو هیئت مدیره و رابط بخش فورواردری با اعلام این خبر افزود:
با عنایت به حضور بیش از ۵۰ شرکت خدمات هوایی بار در فرودگاه امام ره ، از ابتدا نیز ، ضرورت تشکیل بخش هوایی احساس می شد ، لیکن علی رغم اعلام فراخوان برای مشارکت در تشکیل آن، هیچ یک از شرکتهای فعال، اعلام آمادگی نکرده و این بخش در کمیسیون فورواردری ادغام شد، اما اکنون که بسیاری شرکتهای مستقر در فرودگاه امام با مشکلاتی نظیر افزایش چندین برابری اجاره دفاتر بار مواجه شده اند ، درخواست برای احیای مجدد بخش هوایی مطرح ، که اتفاقا مورد استقبال و موافقت اعضای هیئت مدیره نیز قرار گرفت.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد، پیش بینی می کنیم با ارسال مجدد فراخوان و دعوت از عموم فعالان این حوزه ، در هفته های آتی ،جلسه ای با حضور آنها تشکیل و به سرعت به مشکلات بخش هوایی رسیدگی شود.
این عضو هیئت مدیره همچنین گفت : در این دوره ، انجمن نگاه ویژه ای به استفاده از جوانان و نخبگان صنف در کنار پیشکسوتان دارد فلذا امیدواریم با مشارکت جوانان با دانش ، این بخش نیز مانند سایر بخش ها کار خود را به زودی آغاز کند .
وی در پایان از تمامی شرکتهای عضو و غیر عضو خواست، تا ضمن مشارکت برای تشکیل این بخش، مشکلات و موانع این حوزه را نیز در اسرع وقت به انجمن ایران منعکس نمایند.
گفتنی است در این جلسه محمود رستم افشار ، جواد زمانی ، حسین باباسنگانی، علی زاقیان ، فرهاد ظهوری و آرش زکیخانی به نمایندگی از فعالان بخش هوایی حضور داشتند.

🔴 🔗 مشاهده عکسهای بیشتر

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=2401

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.