• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
9
بیمه ترانزیت

از این پس هیچ شرکتی از تسهیلات بیمه ترانزیت محروم نیست

  • کد خبر : 2824
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۱۱
از این پس هیچ شرکتی از تسهیلات بیمه ترانزیت محروم نیست
به همت تلاش های صورت گرفته از سوی انجمن و حمایت های گمرک ایران ، از این پس هیچ شرکتی از تسهیلات بیمه ترانزیت محروم نخواهد بود.

قربان جعفرزادگان دبیر انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل بین المللی ایران با اعلام این خبر افزود:
 
به گزارش روابط عمومی انجمن،دبیر انجمن صنفی شرکتهای حمل ونقل ایران با اشاره به روابط خوب انجمن با گمرک ایران،گفت: اکنون و پس از گذشت یکسال از فعالیت هیئت مدیره جدید،رویکرد انجمن در روابط با سازمان های مجاور و تاًثیرگذار تغییر کرده و اکنون در عالی ترین سطح روابط با گمرک ایران هستیم و به همین منظور پس از دریافت گزارشات از شرکتهای عضو و غیرعضو مبنی بر قرار گرفتن برخی شرکتها در لیست گمرک و محروم ماندن از تسهیلات بیمه ترانزیت،این موضوع را در دستور کار قراردادیم و در نشست ها و جلسات فی مابین با گمرک ایران مسئله را پیگیری کردیم.
وی در ادامه توضیح داد :خوشبختانه با به روی کار آمدن مدیرکل جدید گمرک ایران و دعوت به کار از معاون سابق حقوقی ، امروز شاهد این هستیم که یکی از مهمترین مطالبات انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی ایران در دفاع از شرکت های عضو وغیرعضو نتیجه داده است.
قربان جعفرزادگان افزود:متاسفانه از اوایل سال ۹۰ به علت بروز کوچکترین مشکل اعم از تخلف یا موارد متحمل به قاچاق،شرکت های حمل ونقل سریعاً از تسهیلات بیمه ترانزیت محروم می شدند،که خوشبختانه اکنون با مساعدت گمرک ایران تعداد زیادی از شرکت های حمل محروم مانده از این تسهیلات می تواند از بیمه ترانزیت استفاده نمایند.
دبیر انجمن با قدردانی از زحمات مدیرکل نظارت بر دفتر ترانزیت گمرک ایران،به نقش پررنگ ایشان نیز اشاره کرد و گفت:خوشبختانه آقای راستی از درک بسیار بالایی در این حوزه برخوردار هستند و اگر تلاش های ایشان برای رفع موانع نبود، قطعاً این مهم به دست نمی آمد.
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد ،با همت بخش ها و کمیته های تخصصی مختلف در انجمن،مشکلات همکاران در بخش حمل ونقل بین المللی یکی پس از دیگری مرتفع شود و انجمن ایران آمادگی دارد تا از نظرات کارشناسی همه همکاران به خوبی استفاده نماید.

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=2824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.