• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
20
دبیرخانه مشترک حمل و نقل در تهران

دبیرخانه مشترک حمل و نقل در تهران مکانی واحد برای همه ی شرکت هاست

  • کد خبر : 2513
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
دبیرخانه مشترک حمل و نقل در تهران مکانی واحد برای همه ی شرکت هاست
در چهارمین نشست دبیر خانه مشترک انجمن ‌های حمل‌ و نقل بین ‌المللی سراسر کشور، که به میزبانی انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی استان آذربایجان غربی در هتل آنا ارومیه برگزار شد، دبیر دبیرخانه مشترک انجمن های حمل و نقل بین المللی، به بیان گزارشی از فعالیت های دبیرخانه مشترک از ابتدای سال پرداخت.

به گزارش روابط عمومی به نقل از ترابر نیوز محمد عددیان نیشابوری ضمن اشاره به اینکه دفتر دبیرخانه مشترک در تهران تحت قیمومیت وزارت راه است، گفت: هدف از تشکیل این دبیرخانه، احصا مشکلات و معضلات حوزه حمل و نقل می باشد. پس از شناسایی چالش ها، از طریق مدیران ارشد وزارت راه و گمرک، سعی در برطرف کردن آن ها باشیم و مشکلات و معضلات این صنف را کاهش دهیم.

دبیر دبیرخانه مشترک انجمن های حمل و نقل بین المللی، با اشاره به اینکه دبیرخانه مشترک طی چند روز آینده مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: با توجه به اینکه دبیرخانه به عنوان مکانی واحد برای همه ی انجمن در تهران می باشد و باید در خور شخصیت آن ها باشد، عملیات بازسازی آن انجام گرفت و تا چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

عددیان با اشاره به اینکه تمام انجمن ها دبیرخانه را دفتر کار خود در تهران بدانند، گفت: دبیرخانه به عنوان نمایندگی هریک از انجمن ها در تهران است. در همین راستا از همه ی انجمن ها در سراسر ایران درخواست شده که لوگوی انجمن خود را جهت نصب در دبیرخانه ارسال کنند.

وی در رابطه با دستور کار سومین نشست دبیر خانه مشترک انجمن ‌های حمل‌ و نقل که در تبریز برگزار شده بود، گفت: تمام امور محوله به دبیرخانه مانند بیمه کارت سبز و ویزا در حال پیگیری از مسولین مربوطه می باشد ولی متأسفانه هنوز به مرحله ی نهایی نرسیده است.

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=2513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.