• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
21
دبیر انجمن حمل و نقل بین اللملی ایران خبر داد :

شرکت ۱۵۰ نفر در دوره های آموزشی مالی و مالیاتی

  • کد خبر : 1988
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
شرکت ۱۵۰ نفر در دوره های آموزشی مالی و مالیاتی
دبیر انجمن حمل و نقل بین المللی ایران از شرکت یکصد و پنجاه نفر در دوره‌های آموزشی مالی و مالیاتی این انجمن در تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، قربان جعفرزادگان ، از برگزاری ۳ دوره آموزش رایگان طی هفته گذشته و با شرکت ۱۵۰ نفر، در سطح مدیران مالی و مدیران ارشد شرکت های عضو خبر داد.

وی افزود: این آموزش‌ها در پی راه اندازی سامانه مودیان مالیاتی آغاز و با محوریت آموزش و آمادگی مدیران مالی شرکت های عضو برای انجام به تکالیف قانونی برگزار شد.

دبیر انجمن ، هدف از اجرای این طرح را ، آماده سازی شرکت های حمل و نقل برای صدور صورتحساب های الکترونیکی ، بهره مندی از تجارب یکدیگر و ایجاد وحدت رویه در صدور صورتحساب عنوان کرد.

جعفرزادگان، گفت : انجمن درتلاش برای برگزاری جلسه با سازمان امور مالیاتی در سطح مقامات عالی ، به منظور اصلاح ضرایب مالیاتی برای شرکت های حمل و‌نقل است ، که امیدواریم علاوه بر اصلاح ضرایب مالیاتی ، بتوانیم در خصوص مشکلات ارزش افزوده نیز مذاکرات مثبتی را به انجام برسانیم.

گفتنی است شرکت های حمل و نقل بین المللی در سال ۱۴۰۲ به موجب دستور العمل های صادره از سوی سازمان امور مالیاتی ، می بایست صورتحسابهای خود به صورت الکترونیکی صادر نمایند، در حالیکه با وجود بستر نامناسب اعم از عدم تخصیص شناسه خدمت ، عدم آموزش صحیح و قطعی مکرر سیستم به دلیل کندی سرعت خطوط اینترنت ، در این راه متحمل مشکلات فراوانی شدند.

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=1988

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.