• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13
راهداری و‌حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان

اختصاص زمین ۵۰ هکتاری به انجمن حمل و‌نقل بین المللی

  • کد خبر : 1873
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
اختصاص زمین ۵۰ هکتاری به انجمن حمل و‌نقل بین المللی
طی توافق با سازمان راهداری و‌حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان صورت گرفت:

اختصاص یک قطعه زمین به مساحت ۵۰ هکتار به انجمن حمل و‌نقل بین المللی ایران
📌در پی دعوت مدیرکل راهداری ‌حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از انجمن حمل و نقل بین المللی ایران ، هیئت سه نفره ای به نمایندگی از هیئت مدیره انجمن ، صبح روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه عازم بندرعباس شدند و از نزدیک با عباس شرفی مدیرکل راهداری این استان دیدار کردند.
📌به گزارش روابط عمومی انجمن ، در این سفر که باهدف بررسی و راه حل های رفع موانع و روان سازی ترانزیت صورت گرفت ، بنا به پیشنهاد نمایندگان انجمن ، مقرر شد سامانه اعلام بار برای کالاهای ترانزیتی حذف گردد ، که نهایتا مصوب شد تا در فاز اول ، از این پس کامیون های حامل محمولات ترانزیت خارجی به مقصد روسیه از طریق مرز آستارا ، خارج از سیستم اعلام بار صورت گیرد تا ضمن سرعت بخشیدن به روند بارگیری و خروج کالا از گمرکات ، شاهد کاهش زمان سفر در عملیات ترانزیت باشیم.
📌از دیگر دستاوردهای این سفر یکروزه ، اختصاص قطعه زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در منطقه بوستانو به انجمن حمل و‌نقل بین المللی ایران بود ، تا این انجمن بتواند با بهره گیری از محل سرمایه گذاری اعضاء خود ، به سرعت مقدمات استقرار سخت افزار ‌و نرم افزارهای لازم را برای ایجاد یک پایانه لجستیکی فراهم کند .
📌بر پایه این گزارش ، مقرر است دستورالعمل و نحوه چگونگی واگذاری این زمین و استقرار دفاتر شرکت های حمل و نقل بین المللی به زودی با هماهنگی نمایندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و نمایندگان انجمن حمل و نقل ایران تهیه و تدوین گردد.
📌این گزارش می افزاید ، حمید محمدی فاز معاون عملیات و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، عباس شرفی مدیرکل استان ، سرکار خانم عسگری مدیر ترانزیت استان هرمزگان و نمایندگان انجمن ایران با حضور در سالن اعلام بار اسکله شهید رجایی از فرایند اعلام بار بازدید و در گفتگو با خدمات گیرندگان ، از نزدیک با مشکلات و نارسائیهای موجود مطلع شدند و مقرر شد با توجه به عدم اشراف رانندگان داخلی به کنوانسیون ها و قوانین بین المللی ، نمایندگان شرکت های حمل و نقل بین المللی از این پس به تنهایی در این سالن مستقر و نماینده انجمن داخلی که پیش از این حضور داشت ، خارج و کلیه امور با نظارت نماینده انجمن حمل و نقل بین المللی ایران انجام شود.
📌گفتنی است ، در جریان بازدید پیشین هیئت مدیره از دفتر این انجمن در بندرعباس ، موضوع فرسودگی و خرابی رایانه های موجود که باعث بروز تاخیر در ثبت اطلاعات و کندی صدور مجوز تردد بود نیز به طور کامل مرتفع و زمان صدور برگه اعلام بار به حداقل زمان ممکن رسیده است .
📌در این سفر ، حمیدرضا اکبرجانی خزانه دار و عضو هیئت مدیره ، افشین بهرامی بازرس انجمن و علی کارگشا عضو کمیته فورواردری به نمایندگی از انجمن حمل و نقل بین المللی ایران حضور داشتند.

مشاهده عکسهای بیشتر

لینک کوتاه : https://itcai.ir/?p=1873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.